Bea Draaisma

De B en de D staan niet alleen voor Bea Draaisma.
Ook voor betrokken en dichtbij.

Mijn naam is Bea Draaisma.

Zo’n twintig jaar geleden kwam ik via een kleine omweg in het communicatiewerkveld terecht. Het boeide mij meteen. Hoe kun je bestaande en toekomstige klanten nu het beste laten ervaren wat jij voor hen kunt betekenen? Hoe zorg je ervoor dat je je medewerkers goed door veranderingen loodst? En hoe zorg je dat ze prettig kunnen werken en zich betrokken blijven voelen bij hun werkgever?

Kies de juiste timing

Dat doe je door de juiste toon te kiezen. De juiste timing. En de juiste communicatiekanalen op het juiste moment. Ervoor zorgen dat informatie snel voorhanden is en prettig leesbaar. Ook wie de brenger is van de boodschap, maakt veel uit.

De B en de D staan niet alleen voor Bea Draaisma. Ook voor Betrokken en Dichtbij. Dat zegt veel over mijn manier van samenwerken. Maar, nog belangrijker: zo wil ik ook dat het contact voelt tussen jou en je klanten, je medewerkers. Mensen met elkaar in verbinding brengen, dat vind ik het mooie van communicatie. Elkaar versterken en samen het doel bereiken, daar streef ik naar.

Inmiddels heb ik in heel wat organisaties ervaring kunnen opdoen. Van grote ondernemingen tot kleine organisaties. En van commerciële bedrijven tot non-profit en overheid. Met deze rugzak aan ervaringen en kennis kom ik je graag ondersteunen.

Wil je meer weten over wat ik heb gedaan en bij welke organisaties? Bekijk dan mijn profiel op LinkedIn

LAATSTE BLOGS

Menu